Informator accelererar inom Microsoftområdet

Om en vecka kör Microsofts stora partnerkonferens igång, denna gång ett återbesök i Texas pärla, Houston och 10.000+ partners från hela världen kommer att fylla upp hela downtown. Informator har de senaste åren prioriterat närvaro på denna konferens som vår största partner anordnar och även i år har vi representant på plats att följa nyheterna och träffa Microsoftrepresentanter, partners och kunder!

I år är det en nygammal Informatorrepresentant på plats då det precis blivit klart att jag, Tobias Strandh är tillbaka på Informator, nu i rollen som Microsoft Alliance Manager med ansvar att hantera allt som rör Microsoft hos Informator. Många av er har antagligen träffat mig tidigare, då jag mellan 2004-2012 arbetade på Informator som Key Account Manager och Produktansvarig för Microsoftkurserna riktade mot IT-Pro och Developers.

Som en del i min roll har jag alltid varit en väldigt aktiv representant för Informator på mässor, utställning och konferenser som tex. Microsoft World Wide Partner Conference. Det har blivit besök i Denver, Houston, New Orleans, Washington, Los Angeles och nu är man då tillbaka i Houston. Med andra ord finns det ett och annat "veterantips" som jag gärna delar med mig av :)

Är ni Microsoftpartner hoppas jag att vi ses i Houston och kom gärna fram och säg hej, jag kommer nog ha en tröja med stor Svensk flagga på så borde vara någorlunda enkel att hitta!

Mer om Tobias hittar du på min personliga blogg och min LinkedIn-profil.

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill dela med dig av dina åsikter! Tänk på att hålla på "Netiketten" och använda vårdat språk.