Silverlight - Dags att lära dig!

Jag skrev ett litet inlägg på min huvudblogg om Twitterkartan på Bing och självklart är detta då något som utvecklats i Silverlight som är ett verkligt kraftfullt webbspråk. Något som förvånar mig rejält är att inte fler Svenska bolag verkar ha förstått hur användbart Silverlight verkligen är och om man jämför med tex. USA och de bolag jag mött på Partnerkonferenserna är det extremt få Svenska bolag som ens arbetar med teknologin...

Några konsultbolag ligger lite längre fram och flera av dessa har sänt medarbetare på Informators kurs Utveckling med Silverlight 3.0 och MVVM! Skall ditt bolag också ligga i framkant när det gäller webbutveckling rekommenderar jag verkligen att ni tar till er Silverlight, antingen via vår kurs eller på något annat sätt!

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill dela med dig av dina åsikter! Tänk på att hålla på "Netiketten" och använda vårdat språk.